Militanten muziekforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Militanten muziekforum

Muziekforum voor de kameraden.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 aftrap van " De Arena"

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 22-11-09
Woonplaats : ergens in gelderland

aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimezo nov 22, 2009 8:33 am

Hier mag een ieder elkaar in de haren vliegen, ik zal alvast een begin maken

Links kraakvolk, afa tuig en ander viesruikend en werkschuw blowend volk mag wat mij betrefd in een speciaal daar voor opgericht her-opvoedingskamp geplaatst worden, en dienen daar verplicht aan de arbeid gezet te worden , weigeren ze werk dan krijgen ze daar geen eten drinken of rookwaren...

niet mee eens ..... lik me reet en kom maar met je argumenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://militanten-muziek.actieforum.com
mr. x
Gast




aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimezo nov 22, 2009 9:25 am

mee eens , naar een werkkamp allemaal !!! stinkvolk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rahowa

Rahowa


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 22-11-09

aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimema nov 23, 2009 7:24 am

Oneens.
Allemaal publiekelijk vernederen, bekogelen met eieren en tomaten en daarna de geotine cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 22-11-09
Woonplaats : ergens in gelderland

aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimema nov 23, 2009 7:56 am

Hahaaaa ja inderdaad, eens lekker allemaal op het schandblok en het publiek mag harde en rotte tomaten gooien e.d.
daarna de goeie oude strop of vierendelen of radbraken... eens lekker middeleeuws aan de slag.

die gasten verhongeren toch in het werkkamp ze zijn te lui en te laf om het toe te geven dat ze vreselijk lelijk last hebben van afkickverschijnselen als ze niet meer in de shop kunnen hangen..... affa blow je dood zou k zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://militanten-muziek.actieforum.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 22-11-09
Woonplaats : ergens in gelderland

aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimema nov 23, 2009 10:16 am

Hoe zit het eigenlijk met dat kraakverbod, is die wet nu volledig door de kamer.... of gaat dat nog lang duren.

en als die kraakwet dan van kracht gaat . . gaan ze dan alle kraakpanden systematisch leegvegen....yum yum ik verheug me nu al op de beelden die op youtube verschijnen !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://militanten-muziek.actieforum.com
Mattie
Gast




aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimedi nov 24, 2009 7:43 am

Youtube beelden? zelf filmen zul je bedoelen Smile Je zou bijna bij de politie willen werken...
Met een grote hond en een niet (heel erg) dodelijk wapen. Puur genieten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Garde-18




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-11-09

aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimedo nov 26, 2009 1:34 pm

Volgens mij is het kraakverbod er door. Wat wel jammer is is dat de Anti-kraak woningen verdwijnen. Je had dan voor een goedkoop een prima huis. Ideaal voor de student!
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 22-11-09
Woonplaats : ergens in gelderland

aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitimedo nov 26, 2009 1:54 pm

Ja dat kan wel als een nadeel aangemerkt worden lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://militanten-muziek.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





aftrap van " De Arena" Empty
BerichtOnderwerp: Re: aftrap van " De Arena"   aftrap van " De Arena" I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aftrap van " De Arena"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Militanten muziekforum :: Open gedeelte van het forum :: " De Arena "-
Ga naar: